Пошук по сайту


Реєстраційна картка для он-лайн бази даних громадсько-активних шкіл україни повна назва навчального закладу

Реєстраційна картка для он-лайн бази даних громадсько-активних шкіл україни повна назва навчального закладу

РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА

ДЛЯ ОН-ЛАЙН БАЗИ ДАНИХ

ГРОМАДСЬКО-АКТИВНИХ ШКІЛ УКРАЇНИ

Повна назва навчального закладу:

Чернівецька спеціалізована школа «Освітні ресурси та технологічний тренінг» I-III ступенів № 41 з вивченням єврейського етнокультурного компонента

Директор (ПІБ повністю):

Цуркан Людвига Павлівна

Координатор громадсько-активної школи (ПІБ повністю):

Герасим Наталія Павлівна

Контактна інформація;

Адреса закладу (індекс, місто, вулиця, будинок):

58001, м. Чернівці, вул. Шкільна,2

Телефон:

0372 – 52-67-73

Факс:

0372 – 52-67-73

Ел.пошта:

Jew_school41@mail.ru

Веб-сайт:

Jewschool41.com

Інформація про школу (до 10 речень):

Чернівецька спеціалізована школа ОРТ 1-Ш ступенів № 41 з вивченням єврейського етнокультурного компонента за результатами роботи в різних напрямках діяльності та підготовки учнів посідає 1 місце в групі шкіл міста з 2006 року.

В школі працює 29 вчителів. Серед них:

8 – вчителі-методисти;

4 – старші вчителі;

4 – нагороджені почесним знаком “Відмінник освіти України;

11 – переможці та призери міських та обласних конкурсів “Вчитель року” в номінаціях “Світова література”, “Правознавство”, “Математика”, “Початкова школа”, “Географія”, “Класний керівник”, “Заступник директора з навчально-виховної роботи”, «Фізика», «Хімія», «Інформатика»;

5 – автори програм з предметів профільних єврейських циклів.

За 20 років свого існування Чернівецька єврейська школа № 41 перетворилася на духовний освітній центр, де учні, вчителі та батьки повертаються до своїх національних витоків, де вся шкільна родина звикла разом відмічати єврейські та державні свята, допомагати один одному, вчити толерантному та шанобливому ставленню до будь-якої культури, традицій та створювати умови для всебічного розвитку дитини.

71,5% школярів показують високий та достатній рівень знань. За минулий навчальний рік 41 учень став переможцем або призером міських, обласних, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсів та олімпіад.

100% випускників школи стають студентами вищих навчальних закладів..

Школа – єдиний навчальний заклад на Буковині, який за рахунок спонсорів забезпечує безкоштовне харчування всіх учнів з 1 по 11 клас, фінансово підтримує талановитих дітей, здійснює оплату занять на курсах англійської мови, підготовчих курсів при вступі до вищих навчальних закладів, організовує безкоштовний літній відпочинок для дітей та батьків.

Навчальний заклад співпрацює з 12 міжнародними освітніми фондами та громадськими організаціями, серед яких основні – благодійна установа «Освітні ресурси та технологічний тренінг», благодійна жіноча організація SASK та єврейська громада м. Цюріх (Швейцарія), Об’єднані єврейські громади України (голова – Коломойський І.), Єврейська громада Чернівецької області (голова – Клейман Л.І.). Учні та вчителі школи беруть активну участь в семінарах та практикумах, які організовують вищезгадані організації.

На сьогоднішній день в школі створений мультимедійний кабінет, сучасні кабінети математики, інформатики, світової і єврейської літератури, івриту, традицій єврейського народу, географії, історії, всі кабінети початкової школи; проведена реконструкція шкільної їдальні та внутрішнього дворика. Школа підключена до мережі Інтернет.

Кількість учнів:

310

Тип громади, з якою Ви працюєте:

Філософія школи як громадсько-активної (до 20 речень):

І стеблинка трави гідна великого світу,

в якому вона росте”

Р.Тагор

Діяльність школи будується на принципах доступності, гуманізму, демократизму, незалежно від політичних, громадських і релігійних об’єднань, рівності умов кожної людини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку, органічного зв’язку з національною історією, культурою, традиціями, диференціації змісту і форм освіти, науковості, розвиваючого характеру навчання, гнучкості і прогностичності, єдності і наступності, безперервності і різноманітності.

В сучасних умовах наш навчальний заклад виступає провідним фактором залучення школярів, батьків та членів єврейської громади до своєї єврейської культури і єврейських традицій. Тут закладаються основи національної самосвідомості, прищеплюється любов до рідної мови, до традицій народу, до його історії.

Школа є фактором гармонізації національно-інтернаціональної свідомості особистості.

Філософія школи пов’язана з такою системою виховання громадянина, яка б дозволила об’єднати традиції української педагогічної науки з сучасними досягненнями світової педагогічної думки. В основу її діяльності покладені заповіді, які учні школи обрали як першочергові, вивчаючи регламентуючі та забороняючі правила життя за Торою на уроках традицій єврейського народу:

  1. Наша школа – велика родина, члени якої повинні поважати один одного.

  2. Ми всі відповідаємо один за одного. Будь милосердним.

  3. Пам’ятай традиції свого народу та поважай традиції інших.

  4. Бережи чистоту своєї душі, перемагай в собі жадібність, лінь, страх, лицемірство, гординю. Ти повинен довіряти людям та любити їх.

  5. Поважай своїх наставників, звертайся до них ввічливо, зважуй кожне своє слово.

  6. Не роби нікому того, чого не бажаєш собі.

  7. Не зупиняйся на досягнутому: твори, вдосконалюйся.

  8. Допомагай своєму ближньому.

  9. Школа – наш дім. Слідкуй за чистотою і порядком в ньому.

  10. Ти – частка Всесвіту. Намагайся зробити його краще.

Проектна діяльність громадсько-активної школи (анотація та опис проектів):

Національне самовизначення школи вимагає широкого відображення національних елементів у проектній роботі. Учні залучається до збереження й охорони святинь свого народу, пам’яток історії, культури, проводять значну науково-пошукову та краєзнавчу роботу.

Відродження національних традицій та повернення до мови прабатьків – одне з основних завдань школи.

  1. Зважаючи на спеціалізацію школи в плані вивчення єврейського етнокультурного компонента учні 8-11 класів об’єднані у пошуково-дослідницьку групу «Шарошим» (в перекладі з івриту «Коріння», керівник – Абрамова Н.В.) Учні проводять локальні та розгорнуті дослідження, які пов’язані з вивченням та документалізацією різноманітних аспектів історії рідного міста та краю.

Нпрямая соединительная линия 12прямая соединительная линия 10прямая со стрелкой 8апрямки діяльності групи «Шарошим»

прямая соединительная линия 14прямая соединительная линия 22прямая со стрелкой 32прямая соединительная линия 27прямая соединительная линия 16
дпрямая со стрелкой 9ослідження історії єврейської громади

прямая соединительная линия 11

прямая соединительная линия 17прямая со стрелкой 15 вивчення єврейської архітектурної спадщини

прямая соединительная линия 23прямая соединительная линия 28

збір інформації, пов`язаної з історією Голокосту на Буковині

прямая со стрелкой 13прямая соединительная линия 24прямая соединительная линия 29прямая соединительная линия 20

прямая соединительная линия 25 вивчення та опис старого єврейського цвинтаря по вул. Зеленій, 5

прямая со стрелкой 21прямая соединительная линия 30

оформлення та презентація науково-пошукових робіт

прямая со стрелкой 26
прямая со стрелкой 31 створення банку даних архівних, фото- та відеоджерел

участь у міських, обласних та Всеукраїнських конкурсах і проектах
Результатом багаторічної роботи групи є серія проектів, що висвітлюють різні аспекти життя та розвитку міста Чернівців в різні періоди історії, джерела етнонаціонального феномену краю, особисті історії людей; підбірка документальних та відеоматеріалів з різних проблем історії та культури. Учасники пошуково-дослідницької групи «Шарошим» неодноразово ставали переможцями конкурсів різного рівня та тематики.

  1. Вчителі школи Герасим Наталія Павлівна та Чернецька Ірина Богданівна разом з учнями 7-11 класів працюють над історичним проектом «Слідами історії» на тему: Україна – новий берег життя. Міграції в історії України, який започаткований Всеукраїнською асоціацією викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова Доба».

Мета проекту - досліджувати, повсякденну історію, відображення щоденного існування людини у побуті, середовищі, культурному просторі тощо.

Досліджено міграційні процеси в історії Чернівців, які пов’язані з історією єврейської громади. Учні дослідили історичне середовище у місцевій громаді, позначивши на карті, основні місця, де проживали різноманітні етноси. Спільно з вчителями склали план дій та розпочали вивчати літературу, архівні дані, документи, фото, пам’ятки архітектури, дослідили міграційні процеси в середині власних родин. Після опрацювання матеріалу, школярі провели для дітей та вчителів електронну презентацію свого дослідження, де ознайомили всіх з видатними чернівчанами-еммігрантами, з міграцією в житті моєї родини, а також з особливостями міграційних процесів в місті Чернівці.

  1. Учні 8-9 класів під керівництвом педагога-організатора Котик

Наталії Іванівни беруть участь у міжнародному проекті, який організував Конгрес національних громад України за фінансовою підтримки Посольства ФРН та Євро-Азійського конгресу:

КРОКИ НАЗУСТРІЧ ОДИН ОДНОМУ:

ОСВІТА З АНТИДИСКРИМІНАЦІЇ ДЛЯ МОЛОДИХ ЛІДЕРІВ НАЦІОНАЛЬНИХ ГРОМАД ТА ПРЕДСТАВНИКІВ МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ
Проект спрямований на розвиток культури прав людини, сприяння толерантності та протидію ксенофобії через посилення ролі громадського суспільства в Україні.

Головними завданнями проекту є: проведення тренінгого курсу з прав людини та анти дискримінації з особливою увагою до тем протидії ксенофобії та розвитку міжнаціональної толерантності для молодих лідерів та проведення ознайомчого семінару з заявленої тематики для представників влади.

Проект школи «Ти – людина, отже маєш права» увійшов в число найкращих.

Проблеми над якою працює проект:

  • Незнання прав людини/дитини;

  • Відсутність чіткого механізму дії використання прав людини/дитини;

  • Недотримання прав/дитини;

  • Незнання своїх обов’язків;

  • Відсутність громадської позиції;

Цілі проекту:

  • ознайомити учнів та вчителів із поняттям прав людини, розкрити їх зміст;

  • розвивати в учнів впевненість, виховувати правову свідомість та активний метод захисту прав людини;

  • ознайомити учнів із міжнародними правовими стандартами прав людини,

  • виховувати громадянську позицію;

  • зрозуміти проблеми прав людини/дитини;

  • сприяти формуванню культури прав людини.

  1. У грудні 2010 року започатковано проект в рамках програми ОРТ «Освітні ресурси і технологічний тренінг».

Співпраця розвивається зважаючи на високі темпи проникнення сучасних технологій і комп’ютерних дисциплін у процесі освіти на всіх рівнях. Метою співпраці є прагнення зробити потенційний внесок у справу освіти і міжнародного взаєморозуміння.

Основними сферами співпраці є:

  • впровадження високих технологій у систему освіти;

  • розвиток інформаційних технологій;

  • використання мережі Інтернет в освіті;

  • розвиток економіки і управління освітою.

  • запровадження проектів та програм по розвитку технологічної освіти учнів.

За час співпраці команда школи увійшла в число найкращих у рейтингу Телекомунікаційного кубку ОРТу з інтелектуальних ігор. Учениця 10 класу Абрамова Олександра стала переможцем конкурсу майбутніх лідерів в рамках програми Європейського єврейського фонду та була запрошена на стажування в Лондон у квітні 2011 року. Учениця 10класу Богдана Чоколюк виборола 2 місце у конкурсів Лабораторії Каперського на кращий комп’ютерний проект по екології простору Інтернет

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроку Тема уроку
Заг хар теми. Бази даних. Фактографічні й документальні бд. Iєрархiчна, мережева, реляцiйна модель ба­зи даних. Основнi елементи...

Готуємось до та по темі ”Бази даних. Субд ” Що таке база даних?
База даних – це інформаційна модель, що містить дані про об’єкти та їх властивості. Бд зберігають інформацію про групи об’єктів з...

Список вчителів Безм'ятежненської на 5 вересня 2014
Назва навчального закладу, який закінчив І коли (якщо не закінчив, то з якого курсу вибув)

Методичні рекомендації до вивчення теми 4 Державний стандарт освіти...
Теорія баз даних – важливий розділ сучасної інформатики. Їх широке використання в різних галузях людської діяльності робить актуальною...

Тема Проектування бази даних. 13
Операції, пов'язані з опрацюванням вели­ких обсягів інформації, сьогодні виконують за допомогою комп'ютера І спеціальних програм....

Олеся Гончара Т. А. Зайцева, П. А. Дзюба індивідуальні завдання для...
З 17 Зайцева Т. А. Індивідуальні завдання для самостійної роботи з дисципліни «Бази даних та інформаційні системи» [Текст]: навч...

Сучасний навчальний кабінет загальноосвітнього навчального закладу
Базовий перелік засобів навчання та обладнання навчального І загального призначення для навчальних кабінетів початкової освіти: наказ...

П І дготовк азагальноосвітнього навчального закладу до нового навчального року
План організаційних та ремонтних робіт передбачає виконання основних робіт до початку експлуатації приміщень навчального закладу...

Назва установи, закладу, підприємства

Програма розвитку павлоградського технікуму державного вищого навчального...
Програму розроблено відповідно законів України «Про освіту» та «Про вищу освіту», Національної доктрини розвитку освіти України та...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

info.lekciya.com.ua
Головна сторінка