Пошук по сайту


Урок №8 Тема. Практична робота № Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології

Урок №8 Тема. Практична робота № Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології

Урок №8

Тема. Практична робота № 4. Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології.

Мета: Навчальна. Перевірити теоретичні знання учнів з теми «Програмні засоби для підтримки навчання фізики, хімії та біології » та перевірити практичні вміння працювати з програмними засобами навчання.

Розвиваюча. Розвивати самостійне ставлення до роботи, логічне мислення, активізуючи його за допомогою запитань до класу.

Виховна.  Виховувати наполегливість, працелюбність, вміння зосереджувати увагу на виконанні завдання.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання: дошка, комп’ютер, інструкції з ТБ в кабінеті інформатики, програмні засоби навчального призначення.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Вітання вчителя, перевірка підготовленості класу до уроку. Повторення правил ТБ і роботи учнів у кабінеті інформатики.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Метод «Мозковий штурм»


  1. Що таке педагогічні програмні засоби?

  2. Наведіть приклади навчальних програм.

  3. На які види поділяються педагогічні програмні засоби?

  4. Які можливості мають сучасні педагогічні програмні засоби?

  5. Наведіть приклади програмних засобів для підтримки навчальних предметів природничо-математичних дисциплін.

  6. Яке призначення електронних посібників та з якою метою вони можуть використовуватись?

  7. Які засоби відносяться до електронних (віртуальних) практикумів? Яке їх призначення та з якою метою вони можуть використовуватись?

  8. Які засоби відносяться до інтерактивних комп’ютерних моделей? Яке їх призначення та з якою метою вони можуть використовуватись?

  9. Що може виконувати учень, використовуючи комп’ютерних програм для вивчення фізики, біології, хімії, географії, астрономії?


ІV. Застосування знань, умінь та навичок


  1. Комп’ютерне тестування за допомогою тестової оболонки Test-W.

Учні виконують тестові завдання. Оцінка фіксується в журналі.


  1. Практична робота


Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Послідовність виконання роботи

  1.  Запустіть на виконання педагогічний програмний засіб (інтерактивний мультимедійний курс, електронний (віртуальний) практикум, бібліотеку наочностей, електронний атлас тощо) з профільного предмету (фізика, хімія, біологія тощо), встановлений на вашому комп’ютері.

    1. Розгляньте меню програми.

    2. Ознайомтесь зі змістом програмного засобу.

    3. З’ясуйте призначення елементів керування та умовних позначок у тексті посібника.

    4. Складіть їх опис у зошиті.

    5. Запишіть у зошиті 3 приклади використання курсу для розв’язування навчальних завдань.

  1. Відкрийте вікі-сайт wiki.ciit.zp.ua.

    1. Перейдіть за посиланням Інтернет-ресурси в рубриці Вільна зона.

    2. Ознайомтесь з переліком он-лайн ресурсів для вашого профільного предмета.

    3. Оберіть один з них та перейдіть на відповідний сайт.

    4. Ознайомтесь з можливостями розміщеного веб-ресурсу.

    5. З’ясуйте його призначення, коло користувачів, особливості використання для розв’язання навчальних задач з профільного предмета.

    6. Знайдені відомості запишіть у зошит.

V. Підбиття підсумків уроку

Вчитель виставляє оцінки за виконання практичної роботи і заносить їх в журнал.
VI. Домашнє завдання

    1. Завдання за підручником: п.1.1. стор. 4-18.

    2. Відкрийте головну сторінку сайту Шкільна фізика (http://sp.bdpu.org). Визначте, які матеріали сайту можуть бути вам корисними при вивченні фізики. Розгляньте в рубриці Демонстрації інтерактивну модель руху тіла, кинутого під кутом до горизонту. Поясніть фізичну суть явища, що продемонстровано.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок 7 Тема: Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики,хімії...
Тема: Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики,хімії та біології. Віртуальні лабораторії, інтерактивні моделі

Нака з
Контролюючі роботи з англійської мови, фізики, хімії, біології, історії, географії, інформатики та інших предметів допускається проводити...

Нака з
Золочівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики,...

Урок №6 Тема. Практична робота № Наближених значень розв’язків рівнянь І систем рівнянь
Тема. Практична робота № Наближених значень розв’язків рівнянь І систем рівнянь

Урок 21 Тема: Практична робота Опрацювання зображень створених раніше
Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати

Нака з
Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, хімії, фізики, біології, правознавства, історії, економіки, інформатики, астрономії,...

Урок №5 Тема: «Практична робота Складання алгоритмів для виконавців...
Тема: «Практична робота Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі І у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.»

Урок фізики в 10 класі >17. Сучасні наземні телескопи. Історія І...
Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів на уроках фізики. Методичний посібник // Автор упорядник...

2. Ідентифікатор навчального закладу (див довідку отриману при реєстрації)
Наявність атестату про повну загальну середню освіту або диплома державного зразка молодшого спеціаліста. За конкурсом (вступні іспити...

Тема Дата
Робота з основними елементами граафічного інтерфейсу користувача операційної системи. Практична робота №2 «Робота з інтерфейсом користувача...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

info.lekciya.com.ua
Головна сторінка