Пошук по сайту


План-конспект уроку №17-18 Тема розділу

План-конспект уроку №17-18 Тема розділу


Група

Дата






























План-конспект уроку № 17-18

Тема розділу:

Тема уроку: Створення списків розсилки.



Мета уроку

Навчальна

Навчитися створювати списки розсилань в середовищі текстового редактора

Розвиваюча

Розвивати професійні якості, інтерес до предмету, творчу активність учнів, уміння аналізувати, порівнювати, спів ставляти та робити висновки, наполегливість.

Виховна

Виховувати організованість, ініціативність, самостійність

Тип уроку: урок застосування знань і формування вмінь.

Методи навчання, прийоми: розповідь, бесіда.

Основні терміни і поняття: списки розсилань, поля злиття.

Міжпредметні зв’язки: інформатика, основи діловодства.

Наочність опорний конспект, таблиці, мультимедійна супровід уроку.

Технічні засоби навчання: мультимедійна система.

Література:
Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Перевірка присутності та готовності учнів до уроку.
ІI. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ, ЗАВДАНЬ УРОКУ.

Запис теми на дошці і в зошиті.
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.

В роботі оператора комп’ютерного набору виникає необхідність створювати велику кількість документів, листів, конвертів, запрошень, вітань, що мають однаковий зміст але адресовані різним адресатам. Сьогодні ми дізнаємось, які переваги автоматизації надає користувачу сучасний комп’ютер і програмне забезпечення.

ІV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ЖИТТЄВОГО ДОСВІДУ УЧНІВ.

Питання для бесіди:

1. Що таке автоматизація?

2. Що таке АСУП?

3. Яку будову має управління на сучасному підприємстві?

4. Основні функції ПК в документообігу підприємства.

V. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК.


Лабораторна робота №3

Хід роботи.

  1. Повторити правила безпеки праці.

  2. Включити комп’ютер. Завантажити Windows.

  3. За допомогою Пуск/Програми/ Microsoft WORD завантажити WORD.

  4. Завдання: Створити запрошення на зустріч випускників користуючись можливостями створення списків розсилки.

  1. Для цього набрати файл з банком даних із 10 запрошених за зразком:

Ім’я,Прізвищендекс,Місто,Вулиця,Будин і кв,Звернення

Олексій,Берднік,70000,Київ,Дружби народів,б. 4 кв 6,ий

Ганна,Кузьмічова,75060,Херсон,У шакова,47кв.4,а

Зберегти цей файл в Мої документи з ім’ям Джерело

  1. Створити новий документ. Далі в меню Сервіс обрати команду Письма и рассылки/Слияние/Письма/Далее/Шаблон/Современное составное письмо/Создать

  2. Набрати постійну інформацію для запрошення.

  3. Виконати злиття нового документа з джерелом, для цього обрати Далее. Выбор получателей/Использование списка/Обзор - обрати документ Джерело/Открьггь переглянути таблицю

Далее.Создание письма/Другие элементы розставити в певні місця листа поля злиття. При необхідності відредагувати, переглянути результат роботи і зберігти документ злиття.

  1. Завершити роботу з комп’ютером.

Загальноосвітня І-ІІІ ступенів

середня школа №27

25.10.2011
«Будинок 1 кв », «Вулиця»

«Місто», «Індекс»
Шановний «Звернення» «Ім’я» «Прізвище» !

Запрошуємо Вас на вечір випускників з нагоди 30 річчя школи №56.

Святковий вечір відбудеться 22.02.06 о 17.00 в приміщенні школи за адресою м.Херсон

вул.Корольова бу.6
З повагою

Олександр Аксьонов

Голова оргкомітету вечора



  1. Відповісти на контрольні питання.

  1. Як створити список розсилки.

  2. Як роздрукувати документ.

  3. Як зберегти документ?


Зробити висновки.

VI. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ


  1. ПІДСУМКИ УРОКУ.

Рефлексія (слайд)

  1. Що нового дізнались на уроці?

  2. Чого навчились?

  3. Які завдання були визначені на урок і як справилися з ними?

  4. Які труднощі виникли під час виконання завдань практичної роботи?

  5. Що потрібно зробити, щоб результати були кращими?

  6. Де можна використати набуті знання та вміння?


VIІI. ПОВІДОМЛЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

  1. Вивчити конспект.

  2. Опрацювати відповідну тему в електронному підручнику.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

План-конспект уроку №9 Тема розділу
Наочність Підручник Гуржій А. М., Поворознюк Н.І., Самсонов В. В. Інформатика та інформаційні технології. Харків 2003р

План-конспект уроку №1 Тема розділу : Використання інформаційних...
Формувати знання про сучасні системи управління автоматизованим обладнанням, розглянути можливості автоматизації виробництва на основі...

План-конспект уроку №8 Тема уроку: Робота з електронними таблицями, оформлення робочих листів
Познайомитись І програмою Microsoft Excel. Розглянути будову вікна програми Excel, елементи інтерфейсу нікім, навчитися розрізняти...

План-конспект уроку №5-6 Тема уроку: Автоматизація виробництва на основі еот
Познайомитись з засобами автоматизації робочого місця оператора комп’ютерного набору, його технічним І програмним забезпеченням....

План-конспект уроку №7 Тема уроку
Розглянути основні об’єкти програми Excel. Розглянути будову вікна програми Excel, елементи інтерфейсу вікна, навчитися розрізняти...

План-конспект уроку №3 Тема уроку: Визначення та принцип будови автоматизованих...
Формувати знання про автоматизовані системи, будову автоматизованих систем, знайомство з поняттями асуп,сапр, атсс, асутп

План-конспект уроку №19. Тема уроку: Комп’ютерна мережа. Інтернет
Познайомитись з комп’ютерними мережами, видами комп’ютерних мереж, топологіями мереж. Дізнатися про можливості застосування комп’ютерних...

План уроку №2 Тема предмета
Тема уроку: Апаратне забезпечення персонального комп’ютера. Вимоги безпеки при роботі з персональним комп’ютером

План-конспект уроку до т ур. 17 Тема програми: Технології комп’ютерної...
Темауроку: Створення формул. Майстер функцій. Категорії функцій. Виконання обчислень з даними з різних аркушів

План уроку №6 Тема предмета
Мета уроку: Навчитися захищати інформацію. Розвинути навички швидко орієнтуватись в роботі з антивірусними програмами. Виховати в...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

info.lekciya.com.ua
Головна сторінка