Пошук по сайту


Урок №5 Тема: «Практична робота Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі І у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.»

Урок №5 Тема: «Практична робота Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі І у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.»

Урок №5

Тема: «Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.»

Цілі:

  • навчальна: ознайомити учнів з різними формами подання алгоритмів; сформувати практичні навички складання алгоритмів у різних формах;

  • розвивальна: розвивати алгоритмічне мислення, інтерес до предмета; формувати вміння діяти за алгоритмом, застосовувати алгоритми в повсякденному житті;

  • виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, старанність.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: програма Srаtch.

Структура уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Повторення правил техніки безпеки

ІІІ. Актуалізація опорних знань

IV. Мотивація навчальної діяльності

V. Вивчення нового матеріалу

VI. Фізкультхвилинка

VIІ. Засвоєння набутих знань

VIІІ. Підбиття підсумків уроку

IX. Домашнє завдання.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Перевірка наявності учнів та відмічення відсутніх. Аналіз готовності учнів до роботи і надання всім гарного настрою.

ІІ. Повторення правил техніки безпеки

Попросити кожного з учнів назвати по одному правилу техніки безпеки в комп’ютерному класі. Підсумувати все вище сказане!

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Що таке алгоритм?

Які є способи подання алгоритмів?

Поясніть словесний спосіб подання алгоритмів

Хто може бути виконавцем?

Що таке команда?

IV. Мотивація навчальної діяльності

Вправа «Мозковий штурм»

Зараз, по черзі, будемо називати пристрої, що входять до складу комп’ютера. Перший учень називає один пристрій, другий пристрій першого і свій, третій пристрої першого, другого учня і свій, і т.д.

V. Вивчення нової теми

Ми з вами сьогодні на уроці навчимося складати та виконувати алгоритми у різних формах. До кінця уроку ви всі зможете самостійно складати алгоритм для виконавця.

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

Ми продовжуємо вивчати з вами цікавий світ інформатики. На мій погляд тема, яку ми з вами вивчаємо зараз найцікавіша. А яку тему ми з вами вивчаємо?

( Алгоритми та виконавці).

Практична робота 1

Скласти алгоритми в різних формах.

  1. Алгоритм розпалювання вогнища в лісі.

  2. Алгоритм приготування бутерброда

  3. Алгоритм обчислення значення виразу 73+(37-12)*15

  4. Алгоритм визначення будови слова

Завдання № 2

Рольова гра.

На березі річки стоять Вовк, Коза, Капуста, а біля берега плаває дід у човні. Допоможи дідові перевезти всіх на другий берег. За один раз можна перевезти тільки одного «пассажира» і не можна залишати разом Вовка і Козу, Козу і Капуста. Описати відповідний алгоритм і виконати його.

Завдання № 3

«В гостях у казки»

Учні переглядають фрагмент мультфільму «Вовка в тридев'ятому царстві». Головний герой некорректно дає вказівки виконавцям ( Замісити, Нарубати).

Колективне обговорення фрагмента мультфільму.

Допоможіть Вовці правильно скласти алгоритм для виконавців

VI. Фізкультхвилинка

Дивимось відео та виконуємо вправи за прикладом

.

VIІ. Засвоєння набутих знань

Продовження виконання практичної роботи

VIІІ. Підбиття підсумків уроку

Я навчився..

Я дізнався…

Я повторив…

Я запам’ятав..

Я зрозумів…

Я хочу…
IX. Домашнє завдання.

Оформити звіт практичної роботи







поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Календарно-тематичне планування уроків з інформатики для 10-го класу
Практична робота №37 «Побудова алгоритмів з послідовними повтореннями у вигляді програм»

Інформатика 6 клас (1 год на тиждень)
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання алгоритмів. Алгоритми в нашому житті

Навчально-методичні матеріали
Наводяться типові управляючі конструкції алгоритмів. Поряд з цим приділяється увага складним структурам даних – масивам та записам,...

Урок №8 Тема. Практична робота № Використання програмних засобів...
Тема. Практична робота № Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології

Тема. Розфарбовування об ’ єктів в графічному редакторі
«Сходинки до інформатики», картки-пазли, інструкції до порядку виконання роботи, матеріали для створення колажу

Урок №6 Тема. Практична робота № Наближених значень розв’язків рівнянь І систем рівнянь
Тема. Практична робота № Наближених значень розв’язків рівнянь І систем рівнянь

Урок 21 Тема: Практична робота Опрацювання зображень створених раніше
Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати

К-сть За які кошти придбано
Програмно-методичний комплекс «Відеоінтерпретатор алгоритмів пошуку та сортування»

Тема. Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті. Мета
Обладнання. Підручники, робочі зошити, комп'ютери, програм­не забезпечення, індивідуальні папки, малюнки казкових героїв (дівчинка...

Урок 29 Тема: Створюємо свої малюнки
Цілі уроку: вдосконалити вміння та навички щодо створення зображень у графічному редакторі Paint



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

info.lekciya.com.ua
Головна сторінка