Пошук по сайту


Пояснювальна записка щодо виконання міського бюджету за 2014 рік

Пояснювальна записка щодо виконання міського бюджету за 2014 рік

Сторінка1/3
  1   2   3


Пояснювальна записка

щодо виконання міського бюджету за 2014 рік
Виконання показників міського бюджету у 2014 році здійснювалося на підставі положень Бюджетного кодексу України , відповідно до Закону України „ Про Державний бюджет України на 2014 рік“ з внесеними змінами, інших нормативно - правових актів та розпорядчих документів з питань фінансово-бюджетної політики.
ДОХОДИ
Загальний обсяг міського бюджету виконано у сумі 95096,6 тис.грн., або 101,5% до уточненого річного плану, в т.ч. загальний фонд –85905,1 тис.грн., або 100,9% до уточненого річного плану, з них міжбюджетні трансферти – 59791,2 тис.грн. або 98,9% до уточненого плану і спеціальний фонд – 9191,5 тис.грн.,або 107,6% до уточненого плану, з них міжбюджетні трансферти –3123,2 тис.грн., або 99,5% до уточненого плану.

Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 105,7 % (при плані надходжень – 24715,4 тис.грн. надійшло 26113,9тис.грн.) та 104,8 % до факту минулого року( 2013 рік виконано 24915,5 тис.грн.).
Виконання власних доходів загального фонду міського бюджету

за 2013 та 2014 роки




Структура загального фонду міського бюджету

(без врахування міжбюджетних трансфертів) за 2013 – 2014 роки.


Факт 2013 року



Факт 2014 року



Показники, затверджені міською радою за доходами, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, виконані в обсязі 21061,1 тис.грн., або 101,9 % до річного плану та до розрахункових показників Міністерства фінансів України і 103,7% до факту минулого року



Основним джерелом доходів, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, є податок на доходи фізичних осіб, який становить 99,4% в сумі доходів I кошику 2014 року.

Надходження по податку на доходи фізичних осіб при річному плані 20566,7 тис.грн. надійшли у сумі 20928,4 тис.грн. або 101,8%. В порівнянні з минулим роком зростання надходжень податку на доходи фізичних осіб становить 3,6 % або 722,0 тис.грн.

Податок на доходи фізичних осіб

Перевиконання плану податку на доходи найманих працівників обумовлено ростом заробітної плати по підприємствам Придніпровської залізниці на 4,6% або на 391,5 тис.грн., які займають 42,9% в загальних надходженнях податку до бюджету міста.

За 2014 рік збільшили обсяги промислового виробництва бюджетоутворюючі підприємства, як ТОВ « Атлантіс» - на 116,1%, ТОВ « Інтерфом-Дніпро» - на 34,8%, відповідно збільшилися надходження по податку з доходів фізичних осіб відповідно на 4,9% та 14,0% або на 22,5 тис.грн. та 56,5 тис.грн..

У зв»язку з ліквідацією Синельниківського УЕГГ ПАТ «Дніпропетровськгаз» і наданням вихідного пособія по заробітній платі ріст податку на доходи фізичних осіб по підприємству становить 16,3% або 120,7 тис.грн.

Протягом січня – жовтня 2014 року виконавчим комітетом Синельниківської міської ради вживалися заходи, спрямовані на забезпечення виконання дохідної частини бюджету міста.

На виконання розпорядження міського голови від 11.03.2014 року № 42-р " Про затвердження плану заходів щодо забезпечення виконання доходів міського бюджету у 2014 році" зі змінами додаткові надходження до міського бюджету по податку на доходи фізичних осіб від детінізації трудових відносин становлять 90,9 тис.грн.

Податок на доходи фізичних осіб , що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата, надійшов у сумі 79,1 тис.грн., що у 2,2 рази більше планових показників2014 року і фактичних показників за 2013 рік і обумовлено збільшенням у 2014 році на 8 одиниць підприємств, які надають приміщення в оренду, і відповідно додатковими надходженнями до бюджету у сумі 43,6 тис.грн.

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування виконано у сумі 165,0 тис.грн. , що становить 110,0% до річного плану або на 15,0 тис.грн. більше та 115,5% до факту 2013 року або на 22,2 тис.грн. більше і обумовлено проведенням камеральних перевірок наданих декларацій платників податку і відповідно додатковими надходженнями у сумі 20,6 тис.грн.

По державному миту надійшло 132,7 тис.грн., що у 1,4 рази більше планових показників та фактичних надходжень 2013 року, що обумовлено збільшенням надходжень від розглянутих справ, оформлення документів і законодавчих актів на спадщину, продаж і дарування у порівнянні з минулим роком на 43,8 тис.грн.

Доходи, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів при плані 4055,7 тис.грн. надійшли у сумі 5052,8 тис.грн., або 124,6% до річного плану і 109,6% до факту минулого року.



Надходження по податку на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності, виконані у сумі 126,9 тис.грн., що обумовлено отриманням у 2014 році незапланованих доходів у сумі 2108,8 тис.грн. по СМКП « Водоканал» у вигляді субвенції з державного бюджету з різниці в тарифах за надані послуги населенню з водопостачання та водовідведення у 2013-2014 роках.

По СМКП « Водоканал», за даними поданої декларації за 2013 рік, обсяг реалізованих послуг перевищує 10,0 млн.грн.і, згідно діючого законодавства, вони

являються платниками авансових внесків з податку на прибуток підприємств комунальної власності, що призвело до додаткових надходжень до бюджету у сумі 109,4 тис.грн.

Надходження по платі за землю при плані 3690,3 тис.грн. надійшли у сумі 4247,8 тис.грн., або 115,1% до річного плану та 101,3% до факту минулого року,сума перевиконання плану становить 557,5 тис.грн., що обумовлено переглядом договорів оренди земельних ділянок у частині приведення розміру орендної плати у відповідність до граничних розмірів, визначених Податковим кодексом України, в сумі 273,9 тис.грн., в т.ч. по фізичних особах Омельченко – 194,1 тис.грн., Рибалко- 73,5 тис.грн. ТОВ « СНЕК Експорт» - 6,3 тис.грн., погашенням боргу по платі за землю у сумі 30,2 тис.грн., оформленням 5 нових договорів оренди на земельну ділянку– 38,2 тис.грн., детинізацією доходів по орендній платі за землю у сумі 27,8 тис.грн., від складання попередніх та тимчасових договорів оренди землі до оформлення земельних ділянок, згідно діючого законодавства – 202,2 тис.грн.

Порівняльний аналіз надходжень плати за землю

за 2013 – 2014 роки



Збір за місця для паркування транспортних засобів надійшов у сумі 50,7 тис.грн., або 97,5 % до річного плану і у 3,1 разів або на 34,6 тис.грн. більше фактичних даних минулого року, що пов»язано з рішенням міської ради від 20.06.2012 року № 361-22/УІ « Про втрату чинності рішення міської ради від 02.06.2011 року № 140-9/УІ « Про положення про збір за місця для паркування транспортних засобів на території м.Синельникове» щодо призупинення збору у 1 півріччі 2013 року по причині відсутності паркоматів.Невиконання річного плану на 2,5% обумовлено розбіжностями між декларацією, наданою платником податку до Синельниківського відділення Дніпропетровської ОДПІ та розрахунком на 2014 рік наданого управлінням жтлово-комунальногог господарства.

Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності надійшов у сумі 171,0 тис.грн. або 102,1 % до річного плану та фактичних надходжень минулого року.

Адміністративні штрафи надійшли у сумі 26,6 тис.грн., що на 16,3 або 76,0% річного плану та фактичних надходжень минулого року і обумовлено складною соціально-економічною ситуацією в країні та скрутним матеріальним становищем громадян. Справи по нарахованих штрафах передані в Синельниківське віділення МРУЮ на виконання.

Надходження від орендної плати за користуванням майном, що перебуває у комунальній власності надійшли у сумі 39,4 тис.грн., що становить 116,6 % до плану періоду та 122,0% до фактичних надходжень минулого року і обумовлено врахуванням індексу інфляції та проведенням нової експертної оцінки майна по 2-х угодах, які підлягали продовженню строку дії оренди.

По інших надходженнях надійшло 280,3 тис.грн. або у 4,1 рази або на 211,4 тис.грн. більше планових показників на поточний період, з них 70,1 тис.грн.- за використання місць для розміщення зовнішньої реклами, 205,9 тис.грн. повернуто невикористаної субвенції з обласного бюджету на реконструкцію загальноосвітньої школи №7 під навчально-виховний корпус та 4,3 тис.грн. по ітогах проведення внутрішнього – фінансового контролю бюджетних установ.

До дохідної частини спеціального фонду міського бюджету, без врахування міжбюджетних трансфертів та власних надходжень бюджетних установ, надійшло доходів у сумі 3432,3 тис.грн., або 104,6 % до річного плану .

Збір за першу реєстрацію транспортного засобу та податок з власників транспортних засобів надійшли у сумі 42,0 тис.грн., що на 23,0 тис.грн, або на 35,4% менше річного плану та на 33,8 тис.грн. або на 44,6% менше минулого року, що обумовлено зниженням податкоспроможності населення у 2014 році.

Надходження збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах, надійшли у сумі 23,3 тис.грн., або 99,1% до планових показників року та 100,9% до фактичних надходжень минулого року.

Сума надходжень екологічного податку до міського бюджету становить 33,5 тис.грн., що у 1,3 рази або на 8,5 тис.грн. більше річного плану і на 8,4 тис.грн.- факту минулого року, що обумовлено зменшенням кількості укладених угод по підприємствах міста на утилізацію відходів, розміщенням їх на території підприємств і збільшенням відповідно податку на 7,7 тис.грн.

Основним джерелом формування бюджету розвитку у 2014 році були надходження від єдиного податку.

Надходження від податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, надійшли у сумі 5,4 тис.грн.

Єдиний податок надійшов у сумі 3306,3 тис.грн., або у 1,2 рази більше річного плану і фактичних надходжень 2013 року і обумовлено збільшенням ставок, згідно росту мінімальної заробітної плати, та збільшенням на 22 один. суб»єктів підприємницької діяльності ІІІ групи, які працювали по спрощеній системі оподаткування .

Надходження від продажу землі становлять 17,0 тис.грн.або на рівні річного плану та у 7 разів або на 101,4 тис.грн. менше фактичних даних 2013 року, що пояснюється зменшенням кількості та площі проданих земельних ділянок ( у 2013 році-3 ділянки площею 1,1 га, у 2014 році -2 ділянки площею 0,1 га).

За 2014 рік надходження від відчуження майна, що знаходиться у комунальній власності, становлять 0,045 тис.грн. і надійшли за надлишкову площу при приватизації житла, згідно Житлового кодексу України.

Власні надходження бюджетних установ в цілому виконані у сумі 2636,0 тис.грн., або 102,6% до уточненого річного плану і 85,6 % до факту минулого року, що пов2язане з зменшенням благодійних внесків та окремих доручень по бюджетних установах на 478,3 тис.грн.

ВИДАТКИ
Ресурси міського бюджету, відповідно до вимог чинного законодавства, спрямовувались, в першу чергу, на заробітну плату з нарахуваннями, оплату енергоносіїв та комунальних послуг, оплату харчування дітей та учнів, соціальні виплати, віднесені до захищених статей бюджету.

Виконання видаткової частини міського бюджету за 2014 рік становить 93758,6 тис. грн., що становить 98,1 % річного плану, з них видатки загального фонду – 84909,6 тис. грн. (99,0 %), спеціального – 8849,0 тис. грн. (91,3 %), в т.ч. бюджету розвитку – 2810,4 тис. грн. (78,8 %).


+8052,4 тис.грн тис

Структура видатків міського бюджету в 2014 році, видатки - 93758,6 тис.грн

Структура видатків міського бюджету в 2013 році, видатки - 85706,2 тис.грн



У сумі видатків міського бюджету – 85204,7 тис. грн., або 90,9 % складають видатки на утримання установ та соціальний захист населення, з них видатки на освіту – 36570,9 тис. грн., соціальний захист та соціальне забезпечення – 38729,4 тис. грн., культуру – 2698,9 тис. грн., фізичну культуру і спорт – 1041,3 тис. грн., органи управління – 6164,2 тис.грн.

На утримання установ, що фінансуються за рахунок міського бюджету, використано 48033,9 тис.грн, що на 1910,8 тис.грн, або на 4,1 % більше, ніж в минулому році. Питома вага цих видатків в обсязі видатків міського бюджету становить 51,2 %.

На захищені статті установ, що утримуються з міського бюджету, в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями, медикаменти, продукти харчування, оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги установ використано 44798,2 тис.грн., що на 1910,3 тис.грн., або на 4,5 % більше показників минулого року.

тис.грн.



Станом на 01.01.2015 року заробітна плата працівникам бюджетних установ за 2014 рік виплачена в повному обсязі по грудень включно.

Видатки за спожиті енергоносії оплачені в повному обсязі, заборгованість енергопостачальним підприємствам відсутня.
Виконання заходів міських Програм
В 2014 році на виконання заходів 18 міських Програм при уточненому плані 8636,0 тис.грн. виконання становить 7664,7 тис.грн, або 88,8 % , в тому числі погашена заборгованість минулого року в сумі 838,5 тис.грн. та на кінець року рахується заборгованість в сумі 517,3 тис.грн., що склалась зв'язку з обмеженою оплатою органами Державної казначейської служби України платіжних доручень розпорядників коштів.

На реалізацію заходів міських Програм по соціальному захисту населення направлено 462,8 тис.грн., в тому числі погашено заборгованість минулого року в сумі 8,8 тис.грн. по проведеним заходам з молоддю. Кошти використані на проведення роботи по реалізації державної політики з питань сім”ї, молоді – 36,3 тис.грн., в тому числі погашено заборгованість минулого року в сумі 8,8 тис.грн., роботу з дітьми девіантної поведінки – 6,2 тис.грн, на оздоровлення дітей- 171,2 тис.грн. з них 124,8 тис.грн. за рахунок коштів обласного бюджету, на матеріальну допомогу громадянам -232,3 тис.грн, на надання підтримки Синельниківській міській організації ветеранів - 16,8 тис.грн.

На реалізацію заходів міської Програми розвитку культури використано 85,1 тис.грн., в тому числі погашено заборгованість минулого року в сумі 28,5 тис.грн. Конти направлено для проведення заходів і поповнення бібліотечного фонду дитячої бібліотеки та на кінець року рахується заборгованість в сумі 5 тис.грн. по проведенню новорічних заходів.

На реалізацію заходів міської Програми розвитку фізкультури і спорту спрямовано 19,4 тис.грн. в тому числі погашено заборгованість минулого року в сумі 6,4 тис.грн. Кошти направлено для участі спортсменів міста в змаганнях та рахується на кінець року заборгованість по проведенню спортивних заходів в сумі 3,0 тис.грн.

На реалізацію заходів міської Програми розвитку освіти спрямовано 45,1 тис.грн, в тому числі погашено заборгованість минулого року в сумі 19,4 тис.грн. по придбанню електроплит в дошкільні заклади № 3 і 8. Кошти використано на розроблення проектної документації на капітальний ремонт системи опалення в ДНЗ № 8 та ЗНЗ № 3.

На виконання заходів Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста використано 472,5 тис.грн., в тому числі погашено заборгованість минулого року в сумі 173,8 тис.грн. по придбанню обчислювачів газу в загальноосвітні навчальні заклади № 5 і 7 , по капітальному ремонту системи опалення ДНЗ №5 , покрівлі ЗНЗ № 2, вікон ЗНЗ №6 . Кошти спрямовано на ремонт міжпанельних швів ДНЗ № 11, ремонт системи опалення з утепленням фасаду ДНЗ №5.

На виконання Програми розвитку та реформування житлово- комунального господарства міста направлено 5845,3 тис.грн., в тому числі погашено заборгованість минулого року в сумі 516,9 тис.грн. Кошти використано на капітальний ремонт житлового фонду – 555,9 тис.грн., на роботи по благоустрою міста на суму 1890,9 тис.грн., на поховання невідомих на суму 7,0 тис.грн., на обладнання індивідуальним опаленням квартир соціально-незахищених верств населення на суму 20,9 тис.грн., на поточний, капітальний ремонт доріг, встановлення дорожніх знаків та дорожню розмітку – 1252,4 тис.грн. , на відшкодування з різниці в тарифах на водопостачання та водовідведення – 2108,8 тис.грн., на реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічного паспорту на об'єкт нерухомого майна використано 9,4 тис.грн На кінець року рахується заборгованість в сумі 397,1 тис.грн, в тому числі по благоустрою міста – 374,3 тис.грн., по обладнанню індивідуальним опаленням квартир соціально-незахищених верств населення -22,8 тис.грн.

На виконання заходів міської Програми "Питна вода" використано 91,1 тис.грн., в тому числі погашено заборгованість минулого року по виготовленню проекту на капітальний ремонт водопроводу по вул. Миру, Чехова - 49,5 тис.грн. Кошти спрямовано на виготовлення проекту по будівництву мереж централізованого водовідведення в південній частині міста – 41,6 тис.грн. та рахується на кінець року заборгованість в сумі 55,4 тис.грн .

На реалізацію Програми по охороні навколишнього природного середовища кошти в сумі 200,2 тис. грн., в тому числі погашено заборгованість минулого року по інвентаризації зелених насаджень – 15,2 тис.грн. Кошти направлено на роботи по забезпеченню безпечного збирання, перевезення, зберігання, видалення та знешкодження відходів – 25,0 тис.грн. та на проектні роботи по будівництву полігону твердих побутових відходів – 160,0 тис.грн.

На виконання заходів міської Програми інформатизації використано 60 тис.грн. для придбання комп'ютерної техніки та рахується заборгованість по створенню веб-сайту міської ради в сумі 24,8 тис.грн.

На виконання заходів міської Програми розвитку малого підприємництва використано 1,0 тис.грн. для оприлюднення матеріалів з регуляторної політики.

На виконання заходів міської Програми розвитку місцевого самоврядування використано 13,7 тис.грн., в тому числі погашено заборгованість минулого року в сумі 2,0 тис.грн. Кошти спрямовано для оплати членських внесків до Асоціації міст України, до Дніпропетровського регіонального відділення всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування ''Асоціація міст України'' та до Дніпропетровської обласної Асоціації органів місцевого самоврядування .

На виконання заходів Програми по земельній реформі використано 46,9 тис.грн , в тому числі погашена заборгованість минулого року по експертній грошовій оцінкі земельних ділянок, що підлягають продажу за рахунок авансового внеску, внесеного покупцем земельної ділянки -18,0 тис.грн. Кошти спрямовано на визначення розмірів та встановлення меж водоохоронної зони та прибережної захисної смуги струмка Вороний – 28,9 тис.грн. та рахується заборгованість в сумі 32,0 тис.грн. по розробці проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для розміщення , зберігання та сортування твердих побутових відходів.

На виконання заходів міської Програми створення і використання матеріальних резервів для запобігання , ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків використано 14,6 тис.грн. на поповнення матеріального резерву.

На виконання заходів міської Програми підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергетичних ресурсів використано 307,0 тис.грн. для проведення капітального ремонту (заміна вікон) ЗНЗ № 2.
  1   2   3

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Пояснювальна записка щодо виконання міського бюджету за 2008 рік
Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету ( без врахування міжбюджетних трансфертів) за 2008 рік складає 99,9...

Пояснювальна записка щодо виконання міського бюджету за 2012 рік
Бюджетного кодексу України, відповідно до Закону України „ Про Державний бюджет України на 2012 рік“ з внесеними змінами, інших нормативно...

Пояснювальна записка щодо виконання міського бюджету за 2011 рік
Бюджетного кодексу України, відповідно до Закону України „ Про Державний бюджет України на 2011 рік“ з внесеними змінами, інших нормативно...

Програми економічного та соціального розвитку міста Хмельницького...
Забезпечити контроль за виконанням заходів щодо збільшення надходжень до загального та спеціального фондів міського бюджету та економії...

Програми економічного та соціального розвитку міста Хмельницького...
Забезпечити контроль за виконанням заходів щодо збільшення надходжень до загального та спеціального фондів міського бюджету та економії...

Пояснювальна записка до навчального плану
У 2014-2015 навчальному році в Костогризівській загальноосвітній школі налічується 12 класів

Пояснювальна записка до робочого навчального плану
Валківської районної державної адміністрації від 29. 05. 2013 №131 Про затвердження робочих навчальних планів загальноосвітніх навчальних...

Пояснювальна записка до Типових навчальних планів загальноосвітніх...
Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. №1392, наказу Міністерства освіти І науки, молоді та спорту України від 19. 01...

Пояснювальна записка до Типових навчальних планів загальноосвітніх...
Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня

Пояснювальна записка до Типових навчальних планів загальноосвітніх...
Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

info.lekciya.com.ua
Головна сторінка