Пошук по сайту


Урок 11 Тема: Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш (продовження)

Урок 11 Тема: Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш (продовження)

УРОК 11

Тема: Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш (продовження)
Цілі уроку:

Сформувати уявлення про призначення клавіші “Пуск” і клавіші виклику контекстного меню. Розвивати вміння вводити слова кирилицею з використанням клавіатури.

Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення.

Виховувати допитливість, пізнавальний інтерес, прагнення до самовираження й самореалізації в пізнавальній діяльності.
Хід уроку

І. Самовизначення до діяльності

Створення психоемоційної установки на досягнення учнями успіху та продуктивної співпраці

Звучить музика (пісня у виконанні Ніни Матвієнко “Квітка душа”). Слово вчителя:

– Уявіть, що ми зараз не в класі, а на лісовій галявині, а ви – не діти, а Квіточки, які прокидаються, коли сходить сонце.

Діти рухаються під музику, імітуючи пробудження природи, квітів, радість новому дню.

Слово вчителя:

Доброго дня – бажаю я другові,

Доброго дня – я вітаю пташину,

Доброго дня – я вітаю людину,

Доброго дня – я бажаю всім вам.

– Сьогодні на уроці можна творити, аналізувати, мислити, допомагати, слухати. Бажаю всім досягти успіху! Зверніть увагу (вчитель показує “Сходинки до успіху”): перед вами шлях до успіху, який ми разом пройдемо протягом всього уроку, а на вершині нас чекає УСПІХ!




ІІ. Перевірка домашнього завдання

1. Робота з текстом

  • Підкресліть символи, які вводилися за допомогою клавіші Shift:

Прийшла зима. Лісові мешканці шукають, чим би їм поживитися? (адже все вкрито снігом) Сашко й Микита зробили годівницю. Марійка й Наталочка поклали в годівницю корм. Дві синички клюють насіння клена, а червоногруді снігурі ласують ягідками калини. Не страшний пташкам голод!

2. Самостійна робота [2]

– Зафарбуйте клавішу (або клавіші), яка вмикає і вимикає режим великих і малих літер.



– вилучає символ ліворуч від курсору;

– відміняє команду, закриває меню;

– вилучає символ праворуч від курсору.

Підсумки виконання домашнього завдання
ІІІ. Постановка цілей і завдань, загальна мотивація

Формулювання разом з учнями теми, цілей і завдань уроку

Створення проблемної ситуації

Від’єднати мишу від комп’ютера. Запропонувати дітям виконати такі дії:

  1. Відкрити меню “Пуск”.

  2. Відкрити контекстне меню програми GCompris.

– Чи вдалося вам це зробити?

– Який варіант виходу із такої ситуації можете запропонувати? Що треба знати й уміти, для того, щоб це зробити?

– Визначте тему й завдання сьогоднішнього уроку. Де, на вашу думку, зможете застосувати ці знання в житті?

ІV. Засвоєння нових знань

  1. Практична робота

– Розгляньте клавіатуру. Які клавіші нижнього ряду вам ще не відомі? (зі значком Windows, і праворуч від неї). Натисніть на ліву клавішу зі значком Windows. Що відбувається? (виклик Головного меню Windows). Ось чому ця клавіша називається інакше клавіша “Пуск”. Натисніть ще раз? Що змінилося?

– Перевірте самостійно, як працює права кнопка зі значком Windows.

Зробіть висновок: яке призначення клавіші “Пуск”? (викликає Головне меню Windows, як і кнопка Пуск (внизу зліва на екрані монітора).

– Натисніть на іншу клавішу, призначення якої вам невідоме. Що відбувається? Як би ви назвали цю клавішу? Вона має назву “кнопка виклику контекстного меню” і працює так само, як і права клавіша миші.

  • Отже, чи можемо ми обійтися без миші? За допомогою яких клавіш?

  1. Ознайомлення з верхнім рядом клавіатури.


ФІЗКУЛЬТХФИЛИНКА (рухлива)
V. Систематизація нових знань

1. Робота з макетом клавіатури [1]

– Виріж і приклей на схемі клавіатури клавіші Пуск і клавіші керування курсором [1].




Повторення вивчених клавіш і літер.




2. Робота в зошиті з друкованою основою (с. 23-24)



V. Застосування нових знань

1. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

2. Робота з комп’ютерною програмою «Інформатика. 1 рік навчання»

вправа 11.

ЗОРОВА ГІМНАСТИКА
VІ. Підсумок уроку

Ситуація рефлексії, самооцінки (використано розробку уроку вчителя Кобиляцької Т.В. – м. Дніпрорудне)

Звернення вчителя до учнів:

  • Зверніть увагу, скільки кроків до успіху нам довелося пройти, чи заслуговуємо ми аби прикріпити ще один переможний смайлик на вершину наших сходинок (вчитель за згодою учнів закріплює смайлик на вершині сходинок).

– Давайте визначимо внесок кожного з вас до спільного успіху класу. (таблиця “Хвалимо-сваримо”).

Кожен учень за таблицею обирає те визначення, на яке він заслуговує та за яким він оцінює результати своєї роботи на уроці.

ХВАЛИМО

СВАРИМО

Умничка

Непосидючка

Молодчина

Вертійко

Сонечко

Нестарайко

Трудівниця

Говорійко

Чомучка

Нехочусик

Інтелектуал

Незнайко

Гордість класу

Плаксійко

Школярочка

Копуля

Справжня учениця/учень

Ображасик

Ластівочка

Ледачусик


VІІ. Домашнє завдання

  • Повторити на макеті розташування вивчених клавіш клавіатури.

  • За бажанням – завдання на с. 39 підручника.


Список використаних джерел

  1. Васильченко С.В. Практикум управления компьютером (электронная версия).

  2. http://www.docme.ru/doc/162542/rozrobki-urokiv-skhodinki-do-informatiki-2-klas







поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок 9 Тема: Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш
Сформувати уявлення про клавіатуру комп’ютера, різні групи клавіш та їх призначення. Формувати вміння вводити слова кирилицею з використанням...

Урок 10 Тема: Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш (продовження)
Сформувати уявлення про призначення клавіш “Shift“, “Caps Lock”, “Backspace“, “Shift +Ctrl“ або “Alt + Shift“ та клавіш для позначення...

Урок 10 Тема: Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш (продовження)
Сформувати уявлення про призначення клавіш “Shift“, “Caps Lock”, “Backspace“, “Shift +Ctrl“ або “Alt + Shift“ та клавіш для позначення...

Урок 9 Тема: Знайомся, клавіатура
Сформувати уявлення про клавіатуру комп’ютера, різні групи клавіш та їх призначення. Формувати вміння вводити слова кирилицею з використанням...

Урок№10 Дата 13. 11. 13/14. 11. 13 2 клас інформатика Тема. Знайомтесь клавіатура
Мета: формувати навички роботи з клавіатурою; ознайомити з розташуванням та призначенням основних клавіш; розвивати уважність, пам'ять,...

Урок 5 Тема: Складові комп’ютера(системний блок, пристрої введення,...
Навчальна мета: Допомогти учням засвоїти пристрої комп'ютера, поняття базова конфігурація пк, дати основні поняття з архітектури...

Уроку Тема Представлення інформації різними видами пристроїв
Формувати знання про архітектуру комп’ютера, пристрої введення (Клавіатура, Маніпулятори, Сканери, Мікрофон, Цифрові фото- та відеокамери);...

Урок № з тема: Типова архітектура персонального комп'ютера
ПК; засвоєння основних характеристик апаратної складової пк; ознайомлення з пристроями введення-виведення, пристроями для зберігання...

Уроку Тема Налаштування роботи зовнішніх пристроїв та їх звязку з пк
Формувати знання про архітектуру комп’ютера, пристрої введення-виведення інформації, розглянути принцип зв’зку комп’ютера з зовнішніми...

Урок 7 Тема: Правила поведінки в комп’ютерному класі. Підготовка...
Навчальна мета: Засвоїти правила щодо коректного початку та завершення роботи на комп’ютері та ознайомитися з правилами поведінки...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

info.lekciya.com.ua
Головна сторінка