Пошук по сайту


Тема: Практична робота №5. Створення презентацій, зокрема фотоальбому. Навчальна мета

Тема: Практична робота №5. Створення презентацій, зокрема фотоальбому. Навчальна мета

Тема: Практична робота №5.Створення презентацій, зокрема фотоальбому.
Навчальна мета: формувати вміння створювати фотоальбом та перевірити на практиці вміння учнів щодо створення презентації (фотоальбому).

Розвивальна мета: розвиток пізнавальних інтересів; навичок самостійної роботи на комп’ютері, самоконтролю.

Виховна мета: підвищувати інформаційну культуру учнів, інтерес до інформатики шляхом практичної спрямованості матеріалу, що вивчається.
Тип уроку: Урок практичного застосування знань та вмінь.
Обладнання: комп’ютери, редактор презентацій MS PowerPoint, інструктивні картки для практичних завдань, фотоматеріали для презентацій.
Структура уроку
І. Організаційний момент.

ІІ. Етап орієнтації.

ІІІ. Етап проектування

ІV. Етап навчальної діяльності.

V. Гра.

VI. Контрольно-оцінювальний етап.

VII. Домашнє завдання.
Хід уроку
І. Організаційний момент

Сьогодні ми з вами проведемо незвичайний урок. А допоможе нам той, про кого йдеться в загадці.

Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе! (комп’ютер )

Давайте пригадаємо, якими повинні бути учні на уроці? (Уважними, організованими, слухняними, активними…)

Тож, сподіваюся, що саме такими будуть хлопчики і дівчатка 5 класу.
ІІ. Етап орієнтації

Сьогодні ми з вами зробимо подорож до редактора презентацій по створенню фотоальбому. Тема уроку:Практична робота №5. Створення презентацій, зокрема фотоальбому. Мета нашого уроку перевірити на практиці ваші знання щодо роботи з редактором презентацій.
ІІІ. Етап проектування

План уроку

  1. Повторення

  2. Інструктаж з ТБ

  3. Практична робота № 5. Створення презентацій, зокрема фотоальбому.

  4. Фізкультхвилинка

  5. Робота за ПК.

  6. Контрольно-оцінювальний етап.

  7. Домашнє завдання.


IV. Етап навчальної діяльності
Проведемо гру «Мікрофон». Повторимо матеріал, який вивчали на попередніх уроках.

  1. Що таке презентація? (Презентація – це публічне подання певних відомостей у зручному для сприйняття вигляді)

  2. Що можна використовувати під час презентації? (Під час презентації використовують схеми, таблиці, малюнки, відео,…)

  3. З чого складаються переважно комп’ютерні презентації? (Слайдів)

  4. Назвіть режими презентації? І скільки їх? ( Три режими: демонстрація –показ слайдів; редагування – зміна об’єктів та їх властивостей; сортування – зміна послідовності слайдів)

  5. Як називаються спеціальні програми для створення, редагування та перегляду комп’ютерних презентацій? (редактори. Однією з таких програм є Mіcrosoft PowerPoint)

  6. Як запустити редактор презентацій на виконання? ( Можна відкрити файл презентації, що має один із значків)

  7. Чи можна створити фотоальбом у програмі Mіcrosoft PowerPoint? ( так)

  8. Що таке фотоальбом? (Фотоальбом – це презентація, що містить лише зображення, текстові заголовки та підписи).

  9. Як створити комп’ютерний фотоальбом? (Запустити редактор створення презентацій, на вкладці Вставка, Рисунки, створення фотоальбому, спливаюче меню).

  10. Що таке макет слайда? (Макет слайда – це зразок структури слайда, схема розміщення його об’єктів)

  11. Як нам шаблон оформлення допомагає у створенні фотоальбому? (Це фон слайдів, шрифт. Накреслення та колір тексту, місце розміщення заголовків…)



Гра «Істинне-хибне» про правила техніки безпеки під час

роботи з комп’ютером. (Якщо твердження істинне діти

говорять «Тік-так і тільки так», якщо хибне – «Тік-так, це не так»).

Відстань від екрана до очей повинна бути не менше 50 см.

Працюючи за комп’ютером не можна їсти.

При роботі за комп’ютером руки завжди повинні бути брудними і мокрими.

Сидіти потрібно так, щоб спина була рівною, лікті – на столі.

При роботі за комп’ютером не можна торкатися шнурів, роз’ємів та розеток.
Практична робота № 5. Створюємо фотоальбом. Учні виконують теоретичну частину практичної роботи.( на листках)
Фізкультхвилинка (Музична)
Учні створюють презентації на основі своїх фотографій. Демонструють вчителю свою презентацію.
VI. Випереджувальне завдання.

Завдання 1. підготуйте план презентації про ваш клас. Продумайте сценарій, проаналізуйте, які об’єкти необхідно розмістити на слайдах. Роботу представте у вигляді таблиці.
Повторити п. 27, головоломка ст.. 223
VII. Контрольно-оцінювальний етап.
Учні оцінюють самі себе і виставляють в лист-оцінювання.

Учням пропоную заготовки «Для мене сьогодні важливим було…». «Сьогодні я дізнався про …», «Мені хотілося в майбутньому дізнатися про…, навчитися…»

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроків Урок №24 Тема: Поняття презентації. Комп’ютерна презентація,...
Навчальна мета: Познайомити учнів з поняттям презентація та редактором презентацій

Урок 21 Тема: Практична робота Опрацювання зображень створених раніше
Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати

Урок 19 Тема: Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- І відео файлів. Створення кліпів
Навчальна мета: Познайомити учнів з основами роботи з мультимедійними даними, форматами мультимедійних файлів та методами створення...

Практична робота Розробка найпростішої веб-сторінки Мета

Тема Дата
Робота з основними елементами граафічного інтерфейсу користувача операційної системи. Практична робота №2 «Робота з інтерфейсом користувача...

Урок №8 Тема. Практична робота № Використання програмних засобів...
Тема. Практична робота № Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології

Урок №6 Тема. Практична робота № Наближених значень розв’язків рівнянь І систем рівнянь
Тема. Практична робота № Наближених значень розв’язків рівнянь І систем рівнянь

Урок №5 Тема: «Практична робота Складання алгоритмів для виконавців...
Тема: «Практична робота Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі І у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.»

1. Програмні засоби навчального призначення
Практична робота № “Робота з навчальними програмними засобами з профільних предметів”

Тема: Контрольна робота «Електронні таблиці». Мета
Контрольна робота складається з 11 завдань: 6 – тестових з вибором однієї правильної відповіді, 2 – тестових з вибором декількох...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

info.lekciya.com.ua
Головна сторінка